7.2.11

F5!


Hoşbulduk ey blog! Yazma-çizme işlerine blog ortamlarında ara vereli uzun bir süre oldu. Kimlerin neler yapmakta olduğunu zaten takip etmekteyim ama artık serin bir "refresh" ile geri dönmüş bulunmaktayım. Belli aralıklarla kendi kendime dedim artık yazmaya etmeye devam etmeli ama bir türlü başına oturmadım. Bugünlerde sevgili abinin açtığı ve gayet de tat verici bir blog olacağını tahmin ettiğim İNDİSİPLİN bana da artık blog başına oturup bişeyler yapmaya devam edebilmek için itici bir güç oldu ve tekrar kendimi attım buraya. Anlatılacak, edilecek, beraber dinlenilecek şeylerin fazlasıyla birikmiş olmasının da blog hasretini gidermek için hatırı sayılır bir yardımı olacak. Kısacası kovuşuyorum sana ey blog! Yazmadığım süre içinde düzenli takip ettiğim sevgili eşi-dostu da tekrar buyur ediyorum. Yakın zamanda gerçekleşecek olan stüdyo kayıtlarını ve bireysel kayıtları da buradan paylaşacağım. Her türlü yorum ve eleştiriler beklenir, bünyeye kabul edilir.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hadi hayırlı olsun.
takipteyim :)

eda

Adsız dedi ki...

hoşgeldin yeniden :)

metin

Adsız dedi ki...

haydi bakalım sevindim :D
(mehmet k)

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun onurcum. -sevgi-

Onur Altunsaray dedi ki...

saolun efenim cümleten :):)

Adsız dedi ki...

uuu yea! tebrikler efenim, yegane takiçiniz olacagım, hayırlı ugurlu ola:)


Bendeniz;
Ekin

Onur Altunsaray dedi ki...

sağolunuz efenim :)